Det går aldrig.

Efter att ha packat ner sängkäder och handdukar så är halva väskan full!!
Hur sjutton ska detta gå? Jag kommer aldrig få med mig allt jag behöver..

Känns som att jag har sjukt mycket att göra innan jag åker och att det inte finns tid till allt jag vill..

Tordag: Jobbar 8-16, sedan hem till pappa och skriva ut massa papper och därefter hem och försöka packa..
Fredag: Till Jungle City med småbrudarna och därefter krogen med massa snygga!
Lördag: På hockey med pappa och syskon, sedan kanske lite mys.
Söndag: Åka och handla allt som ska med till Norge och därefter mysahemma med alla.
Måndag: Stressa ihjäl mig för att få allting klart och sedan åka!

Jag är så sjukt nervös och ångesten börjar sätta sina spår, men jag ska ta mod till mig och göra det här! Det kommer nog bli bra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0